onsdag 25 januari 2012

trevlig onsdagskväll.....

idag har jag varit utanför 50-skyltarna igen....det var dags att möta Arbetsförmedlingen live....ny plan...men inga nya jobb....men väntar på besked från i fredags...spännande....
var hungrig när jag kom hem....men visste att kvällen skulle bjuda på godsaker....så jag var så klyftig att jag tog....
 ett apelsin...så här fick vi alltid apelsin hos min moster Mona förr....och så åt Malin och jag apelsin när hon och jag lekte skola här hemma...och så äter jag dom nu för tiden......sen körde Sigge mej till öa......
det var dags för syjuntan....vi var tyvärr inte så många ikväll.....
nu har fler kommit igång med lite hantverk....ett påbörjat överkast ska bli klart efter 10 år.....
 jag fortsatte med mina tofsar.....ska försöka mej på ett par barntofflor i morgon .....K:s barnbarn behöver i det nya huset....får se om jag kan lösa det....
 sen blev det mat....tur att jag bara åt ett (en) apelesin mitt på dagen....under middagen kom vi fram till att....bättre sex på morgonen än på kvällen.....kom ihåg....allt är inte som det låter.....
 sen blev det bordsbön in inglisch.....mast begin to övning dö språk.....sambadi sjell faren tu Amerikat....som tur är är det inte jag.....aj shell jast faren to Prag....
 en mycket god efterrätt....
och en god coca-cola.....

sen blev det mera arbete.....ännu en trevlig kväll i goda vänners sällskap....Tack H för en trevlig kväll <3

5 kommentarer:

  1. Du e för härlig..kanske skulle gå en Engelska kurs..;)Tårarna trillar av skratt. Hör av mig imon om fot mått. Glöm inte det här med sex...:)Kram Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle verkligen behöva en kurs i engelska....men vi börjar väl med bingo först?! Kram

      Radera
  2. God morgon! ja, visst lättar denna blogg upp morgonhumöret....ha en bra dag!/Kram Gunnel

    SvaraRadera
  3. Haha underbar svengelska :D Kram kram

    SvaraRadera