torsdag 12 januari 2012

nu är det gjort.....

började med en promenad på ca 20 minuter....morgongymnastik 2 timmar (jobbar)....styrketräning för armarna på 20 minuter under promenaden hem.....och när jag klev innanför dörren var klockan ca 8.40...hade även hunnit handla också.....sen har det mesta av dagen beståt av.....
 sortera alla våra eller rättare sagt mina kort....och nu är det äntligen klart....alla är i den mapp dom ska vara....alltid skönt när man klar med något som man dragit sig för......sen var det bara nöjen.....


 har gjort lite nya tavlor...dom ska packas i helgen .....för leverans till Sveriges framsida......
 men det är klart att även ni kan beställa....och vilket ordspråk eller ord ni vill ...som vanligt.....

 glömde ju tala om igår att jag även var på biblioteket .....och lånade en hel hög med böcker...och dom säger att man blir som dom man umgås med....(bara jag inte blir kanibal).....så jag lånade böcker om änglar ...vättar och knyttar....ska bli intressant att studera....men den jag ska umgås mest med är.....
 denna dam....Oprah....så även jag blir världens rikaste och mäkitgaste kvinna.....men det är jag ju redan.....ska också bli intressant att läsa om henne......
idag har jag lärt mej något nytt....både ett nytt och ord....och vad det är för något....lampkjol...Anette www.mammaanette.blogg.se bloggade om det.....var ju riktigt snygg med lampkjol....så det får nog bli en loppis snart och kika runt på lampfötter.....

3 kommentarer:

  1. Jag fyndade en fin golvlampa för två år sedan på loppis. Femtiotal med teakfot och när vi bytt lampskärm blev den som ny. Mannen hade vissa problem med att få den att fungera men när han satte i kontakten gick det bättre, haha! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får nog bli en sväng till loppis i helgen;)
      Haha...jag lite kontakt är ju alltid en fördel! Kram

      Radera
  2. Åh va fina tavlor! Ska gå till Susannes affär o fotograera dom så du får se hur det ser ut! :)
    Kram Gisela

    SvaraRadera