tisdag 24 januari 2012

44 fyre fyre

efter jobbet blev det en tur till Astrids Lindgrens stad....
 skulle fixa till hörapparaten...åt svärfar....och när man kör så långt måste man stanna och vila sig lite....
 så jag köpte semlor och ballekex och stannade hos Mia och fikade på hemvägen....så goda dom var... jag var hemma lagade mat...duchade...sen blev jag hämtad av 4 damer.....det är varann tisdag...och då är det.....
 bingo....bingo....idag köpte jag mej egna pennor....hoppades att det skulle ge lite tur.....
så här ska det se ut när man spelar bingo....men jag kryssade till några extra bara för att visa er....
men ikväll fick vi höra mörlunske till att börja med....det var en ny utropare......44 fyre fyre...men han hörde nog själv hur det lät....så han slutade med att ha "e" i slutet på varje ord.....men det tog längre tid...och han tappade några kulor....men det gjorde ingenting tyckte mamma.....
för hon vann 500 kronor på den kulan som åkte ner på golvet....Grattis till dej mamma!

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket. Det är alltid roligt att ropa BINGO. Kram

    SvaraRadera
  2. Mörlunske som är så härligt!! :))
    Bättre lycka nästa gång på bingon!
    Kram Gisela

    SvaraRadera