måndag 9 januari 2012

nyinflyttade.....

funderade starkt på att ta med min kamera idag när jag gick till jobbet....för det såg ut att bli en fin dag....
 men jag gjorde tyvärr inte det....så ni får ännu ett från havet som jag tog i fredags....
 idag har denna burk flyttat in hos mej idag....behöver pigga till mej lite....och det blev resutlat medesamma...allt som jag tänkt blev gjort och lite till......har börjat bli "listig" igen...och det som stod högst upp på idag var skåpen på toaletten....
 och det var inte en dag försent....
mycket var det i det lilla skåpet...men mycket blev slängt så det blev bra....
 har gjort lite vårigt bland mitt ljus i glasskålen.....
 denna fina skål köpte jag i Mönsterås i lördags....ska köpa Vårglöd och lite annat fint som jag ska plantera i.......
 kommer ni ihåg mormorsrutorna jag virkade....sydde ihop dom efter ett mönster.....

 var lite tveksam.....men......

 så här blev dom.....ingen är den andra lik....
kanske inte så snygga....men lite hemtrevliga tycker jag.....om man kan säga så om ett par tofflor....

7 kommentarer:

  1. Men hjälp vilka urfina tofflor! De är ju jättejättefina! De kan du ha om du går på kalas hos kungen, haha! Vad duktig du är!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åå, sånna gjorde Henkes mormor. Så fina! Kramar

    SvaraRadera
  3. Va skoj att ni tycker om tofflorna ;) Tidfördriv framför Tv:n

    SvaraRadera
  4. Jag skulle säga att de är ett "vårtecken" med tanke på dina gamla....love you/ (H)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina tofflor, så lätt du måste gå!!!
    dom rosa var som en karamell....

    SvaraRadera
  6. Här vandrar vi omkring som på rosa moln...eller smällkarameller....bara det inte är vårt-ecken;)

    SvaraRadera
  7. Så himla fina tofflor! Blir alldeles kär..
    Du är duktig du Tesa!
    Kram Gisela

    SvaraRadera