fredag 20 januari 2012

fredag.....

dessa fina tulpaner fick vi i lördags.....
 av öborna....och jag tycker det är fint när dom bockar i vasen..... 
idag har jag varit på en arbetsintervju.......
så nu hoppas jag att det blir en riktig stjärnsmäll.....så håll alla tummar ni har.....
 när vi kom hem så tändes det lite överallt här hemma.....

 och grillen....ikväll har det hänt något som inte får hända....jag raderade mina kort innan jag lagt in dom i datorn....j-la skit.....
men men....nu ska Sigge få stryk åter igen....men den här kvällen i Sverigespelet......

7 kommentarer:

  1. Blir varm i hjärtat när jag ser dina kort från hemma hos er, ni är verkligen otroligt gästvänliga och härliga människor i ett underbart hem!
    Va spännande att du sökt nytt jobb, lycka till!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gisela....blir spännande när vi kommer till er...i sommar hoppas jag kanske ?!
      Kramar

      Radera
  2. Jag håller alla tummar och tår för jobbet!
    Å så typiskt med korten :(
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bevhöver många tummar och tår tror jag...men man måste ju försöka....
      Tur att det inte var så många kort....men visst är det retfullt....Ha en trevlig helg ...kramar

      Radera
  3. Jaaa! Så kul om ni kan komma hit i sommar! Det hopps jag! Och det finns ju 2 damer till som gärna vill träffa dig!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  4. Det hoppas jag med....om det inte stämmer med mannen i huset så kanske jag kommer ensam ;) Det vore himla trevligt att träffa dessa trevliga damer !! Kramar

    SvaraRadera
  5. Du är mer än välkommen!
    Kraam!

    SvaraRadera