söndag 22 januari 2012

en ny favorit.....

började lördagsförmiddagen med min nya favorit.....
 skype....så härligt att både höra och se....
så här glad blir man då.....

 lördagen i övrigt har varit lugn....har lite problem med min fotled.....men vi gjorde lite nytta... slängde lite glas och burkar....handlade lite....och var uppe och tittade i Dackestupet.....
 men det har blivit ett par tofflor till...tror jag ska göra några garnbollar och virka fast dom på framsidan.....
 framåt kvällningen packade vi ner pengaburken .....och det var dags för lite poker....
började lugnt och försiktigt.....
det gick bättre och bättre....

 och till och med jättebra...man ska sluta när man ligger på topp....men det gjorde inte jag....så allt var borta när vi gick hemåt....
 i snön....och mycket har det kommit ....så dagen i dag har det skottades....och nu längtar vi....
 tills vi kan ta fram denna utrustning.....ska bli intressant att se om det funkar att åka skidor med min  fotleden.....men jag tror och hoppas jag innerligt....
men det största delen av dagen har tillbringats på detta sätt......

9 kommentarer:

  1. Läser din blogg varje dag. Det är så roligt med alla fina kort och roliga kommentarer. Och du är ju så rysligt bra på pyssel,Kramar från Fagerhult

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du....Kul att du tycker så, hoppas ni har haft det trevligt på era resor. Du kanske borde skaffa en lite resedagbok eller en blogg kanske...Kram Hälsa mannen.

      Radera
  2. Åh, jag älskar dina tofflor! Ett tips är att sy fast en söt liten bjällra längst fram på varje toffel så hör familjen när du nalkas, hihi! Ganska gulligt faktiskt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ju en ide Erika...tror jag nappar på det!Kram

      Radera
  3. Älskar dina tofflor!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  4. Och jag älskar dig och dina fyndigheter...H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla H...tycker det är dags för något litet äventyr någon fredagseftermiddag snart ;) Kramar

      Radera
  5. Du är utmanad :)

    http://mammaanette.blogg.se/2012/january/utmaning.html

    SvaraRadera