onsdag 4 januari 2012

nymodigheter.....

idag efter jobbet åkte jag till detta par.....
med varma nybakade wienerbröd......passade även på att umgås lite med Maj och Gösta också...
resten av dagen har gått i teknikens tecken...har börjat lägga in alla mina kort i mappar och ska bränna dom på skivor....tar en hel evighet.....Sigge har installerat surroundljud i TV och jag har skypat (vet inte om det heter så) med Malin....riktigt skoj....hon såg ut ungefär så här....
 nej ....jag bara skojar...så här pigg var hon när hon kom hem i maj när hon brutit sin fot.....
så här glad och pigg blir hon när mamma ringer....skoj var det med skype ialla fall....så lite moderna har vi blivit här i huset nu..... hoppas du inte blir arg när du ser dessa bilder....men tror inte du läser min blogg ändå....puss puss på dej ifall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar