onsdag 18 januari 2012

gråtmild....

jaha....så var det svåra gjort.....
 så jag har varit lite gråtmild hela dagen......och är det fortfarande.....att jag ska va så blödig...
affärerna hade inte öppnat i Växjö när jag åkte hemåt.....så det blev att åka hem...
och trösta mej i "leket....denna fina tavla ska vi ha själva här hemma tror jag.....
 jag vet var den ska hänga....så när ska jag bara bestämma vad jag ska skriva.....
blev lite nytta gjort också.... strök lite.....hämtade ved....sen blev det till att sticka....
 och hämta fler som varit på resande fot.....tur att Brobyggarna har tid att följa med mej i bilen....
 när pensionärna var hemma....körde jag över bron till den dansande ön.....och där väntade många godsaker.....
bland annat min första semla i år....men det var inte bara en nöjestripp....skämdes lite också....
nu j-lar Hunnel......

1 kommentar:

  1. Usch vad jag grät när min dotter åkte till Färöarna, ja till och med när hon flyttade till Jönköping! Att skiljas är att dö en smula, men oj vad härligt det är när man återförenas. Kram och lite tröst skickar jag till dig!

    SvaraRadera