måndag 2 januari 2012

arbetskamrater.....

första dagen på jobbet idag.......ensam.....och idag märkte jag att jag saknat något som jag inte visste att jag saknat....men som jag nu fått nya....arbetskamrater.....alltid roligt att prata lite...men när klockan är kvart i 10 på förmiddagen...och man jobbat färdigt....då hinner man med att.....
 pyssla lite när man kommer hem......
och på tal om arbetskamrarter.......kvällen har tillbringats med fd arbetskamrater.....några från Cenrtralskoletiden .......
 underbart goda räkmackor......
paketleken blev en höjdare...
en hade många paket....men fick inget till slut...och en del fick aldrig några ......
 ankäggen var väldigt attraktiva....jag vann en fin tomte...men glömde den....så bild kommer senare....
 avslutade med kakkalas.......fick en påse hem till och med......
tack Inger för en mycket trevlig kväll.......

2 kommentarer:

  1. Paketleken är hur rolig som helst. Man blir som ett barn igen - fast värre! Den lekte vi på julafton och jag roffade åt mig tre paket minsann...

    SvaraRadera
  2. Ja, det är himlaskoj....roligast är det när en sak är mycket eftertraktad....

    SvaraRadera