måndag 16 januari 2012

snabbvisit.....

efter jobbet gick jag en trappa upp och avslutade några projekt....
 griffeltavlor.....
kan man välja om man vill ha den hög eller lång.....

 och denna griffeltaval....en ram med mycket krumelurer......dessa är nu nerpackade.....
 plus att denna anslagstavla ska skickas med .........vill inte visa hur ramen ser ut.....för den ska Gisela få....
men fin blev den....hoppas du kommer att tycka om den Gisela.....när det var klart .....var det dags att bege sig till......
 Nässjö....för att hämta hem den bästa.....
Malin....hon är hemma ett par dagar .....på onsdag åker hon till Austrlien över ett par dagar eller så....
men packning hade hon med sig....nej jag bara skojar....detta är packningen Sigge och jag hade med oss hem när vi varit i Stockholm i mellandagarna......då var det knökafullt......

3 kommentarer:

  1. God morgon, man får passa på att njuta, innan de sticker, de små liven....får njuta av andra saker sen.....H

    SvaraRadera
  2. Gisela är en turgumma som får en så fin ram av dig! Jag älskar griffeltavlor - men det passar inte i mitt hem för tillfället. Får hänga en i stugan till sommaren... Kram!

    SvaraRadera
  3. Oh va nyfiken jag är!! Jag har tur som en tok som har en så kreativ och duktig vän!
    Kram, ha ett par goa dagar med Malin!

    SvaraRadera