fredag 13 januari 2012

härliga fredag.....

idag när jag gick hem från jobbet såg jag så fina domherrar i ett träd...så jag sprang hem och hämtade filmkamerna.....klicka på länken nedan för att se .......

http://youtu.be/1YaKENMKUX8

klart jag inte gjort den filmen....men visst är dom fina....och jag blev jätteglad när jag fick se dom i trädet och var så ledsen att jag inte hade min kamera med mej....
när jag gått här hemma och plockat och städat lite ...ringde det på dörren.....
och där stod mamma och Pofflund....och ville möta Maj och Gösta...och naturligtvis vill jag det med....
så det blev en trevlig omgång....och lite gott att dricka...
.efter det fick jag lite besök som ville titta på mina alster....sen kom Helene...sen kom Sigge hem....allt på en gång......och alla gick på en gång....
när vi varit och handlat Sigge och jag....lagade Sigge en god gryta....och jag .....
 jag dukade......
och tände ljusen.....

så nu blir det att spela spel och laddad för i morgonkväll....då kommer det goa vänner och vi ska planera in lite roligheter ......

1 kommentar: