tisdag 10 januari 2012

biljetten bokad...

Sagt upp mig från jobbet och lägenhet, visumet fixat och biljett bokad! Om en vecka säger jag hej då Sverige och hello Australia, ÄNTLIGEN......så stod det på Malins status på FB idag.....
kan inte föstå vem hon har fått resandet efter....jag håller mej gärna inom Sveriges gränser....det måste var efter hennes pappa (eller hur gumman)..... visst gör hon rätt....men det blir skönt när hon landar på svensk mark igen....
men här får det rulla på i gamla spår.....och det kan också vara bra.. och lika fint som detta hjul som står i Hultarp.....
eller så tar vi bussen....även den ståendes i Hultarp......den verkar kunna rulla så långt jag kan tänka mej fara.....
men snart är hon hemma igen....och då är det min tur att vinna i Pippispelet......

2 kommentarer:

  1. God morgon
    Men om vi vore i 20-årsåldern vore det väl en fantastisk upplevelse. Men nu är vi ju inte det, eller .../ (H)

    SvaraRadera
  2. Vissa kvällar är vi det....och på lördag ska vi ju boka våran resa:) Kram

    SvaraRadera