måndag 28 november 2011

www.middagmedmera.se

minns ni kakfaten jag köpte på loppis....
 dom har jag fixat färdigt idag...lite vit färg....

 och lite rosor....så blev dom så här fina.....

 promenaden idag blev senare än vanligt...solen var på väg ner.....
 sen blev det än tur till biblioteket...så nu har Katarina flyttat in.....
 och jag hyrde "Kokvinnorna" också...tänk vad det finns mycke på biblioteket....kostade 20 kronor att hyra filmen....och jag får ha den en hel vecka.....
 idag kom första kassen från  www.middagmedmera.se  ..... (klicka gärna på länken och kika in) ska bli mycket spännande...ni som känner mej vet att jag är mycket kräsen när det gäller mat....och grönsaker är ju ingen höjdare tycker jag.....
 men nu är det dags att ändra på det....måste ju pröva i alla fall....men känner mej Inspirerad.....
men mesta delen av dagen har jag krokat lite med min nål och ökat på remasan.....

7 kommentarer:

  1. Åh Tesa, vad snäll du är som ger mig så fin reklam, men jag är lite rädd för "domedagen"...fniss. Kram på dig, hoppas du överlever veckan...

    SvaraRadera
  2. Det va skoj att plocka upp maten...en del saker hade aldrig hittat hit annars ;)
    Vet inte själv varför jag tycker det ska bli spännande ...men jag tror vi bevhöver det här!
    Klart jag överlever veckan...hoppas jag ..fniss!
    Kram till dej

    SvaraRadera
  3. God morgon! MMM kom till mig också,JIPPI trodde inte jag var betrodd......nu ska vi bli nyttiga eller hur?/Gunnel

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att dina kakfat är ljuvliga..../Gunnel

    SvaraRadera
  5. Ja ikväll börjar vi med lite nytänk....

    SvaraRadera
  6. Jag gjorde fredags maten idag. Ni har något och se fram emot supergott med lax-räk pastan :-)) // Bettan

    SvaraRadera
  7. Låter jättegott...ska bli spännande!
    Sigge är inte direkt förtjust i lax eller räkor;) Men det är ju det det handlar om lite...att pröva på det man inte tror man gillar!

    SvaraRadera