fredag 18 november 2011

borde göras oftare....

Gunnel kom och skulle titta i Pandurokatalogen....kom på att vi var hungriga.....så det blev en spontantripp till.....
Tairestaurangen i Vetlanda....det satt som en smäck....och som vanligt hade vi trevligt och mycket prat och diskusioner.....
 det hans även med lite inhanling också....kassarna är inte var dom var förr...en gick sönder och allt rasade i golvet....ett gott skratt förlänger livet.....
 när jag kom hem blev det en platta pärlad.....har kommit på att jag inte kan visa denna pärltavla förrän i slutet av december....det är beställt som en 50-års present...och det vore inte skoj om jag avslöjade en hemlighet....men jag kan visa en annan tavla jag har gjort...om det är någon som inte har sett innan....
 och så klart är det ett kort på mej och våran Malin.....och så här blir det undan för undan....





 det blir riktigt bra.....om man står på håll ser man inte att det är gjort av pärlor.....
har ätit hemmagjord pizza a lá Sigge nu....är mätt och go ännu en gång...så nu blir det favoritfåtöljen vid kakelugnen.....Trevlig helg på er

6 kommentarer:

  1. Häftig med pärlorna! Hur funkar det med mönster?
    Papperkassarnas handtag är vikta när man tar dem, så när man "fäller upp dem" ska man vika handtagen åt andra hållet ;) inte lätt att förklara, men tänk på det nästa gång ska vi se om du förstår vad jag menar :D haha!
    Trevlig helg Thesa!

    SvaraRadera
  2. Jag har ett program i datorn...Tog ett kort från din FB på dej och Henrik och kollade hur det blev. Det blev riktigt bra, jag kanske ska pärla det och det blir en julklapp ;)
    Kram
    ps..ska kolla det där med kassarna en gång ds.

    SvaraRadera
  3. Du, det ser väldigt fint ut! Som gammal dekoratör är jag petig med färger och sånt så du får ta det som extra fint beröm!!! Färgerna är ju helt kanon! Vad duktig du är!!! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du...rodnar lite nu igen ;)

    SvaraRadera
  5. Haha du är ju go! Vilken bild tog du? :)
    Hör gärna av dig, du som har koll på loppisarna, när du ska iväg nästa gång så hänger jag gärna på om jag är ledig! :)
    Natti!

    SvaraRadera
  6. Ni sitter i en bil!

    SvaraRadera