tisdag 29 november 2011

jag överlevde....

idag var jag tvungen.....ringa till tandläkaren.....och fick en tid 15.30.....panik....kunde inte koncentrera mej alls....
 så det blev mest att sitta och virka och hoppas att man skulle överleva....och lovade mej själv att om jag överlevde skulle jag anmäla mej till....Vårruset......
 passade på att leverera 50-års pärltavlan när jag ändå var ute på vägarna.....
 och för att muntra upp mej själv....så blev det en tur till loppis och fynda......
 fick ett sms av Mari häromdagen om jag hade ett två-vånings-kakfat som hon kunde ha sina smycken på....tyvärr hade jag inte det....men jag köpte lite tallrikar och ett par glas idag....
 och nu har jag gjort två smyckehållare....eller kakfat...vilket man vill....

har bestämd att jag ska vara knalle på söndag nere på Dackestop....så ikväll har jag börjat måla lite till det.....och i morgon ska jag anmäla mej till Vårruset......

9 kommentarer:

  1. Grattis till att du överlevde, inte kul med tandläkaren.. vad har vår generation råkat ut för egentligen, alla är ju rädda!
    Fina grejer du har gjort (som vanligt), kul att du ska ut och sälja! Jag har faktiskt gjort ett kakfat jag med, till Hanna när hon fyllde 25 du kan kolla på det i albumet Hanna 25 år. Tänka sig.. Jag kan mer än jag tror;)
    Kram, ha det så gott Gisela

    SvaraRadera
  2. Vad är det på Dackestop på söndag? Tid och sånt? :) Kommer gärna och tittar på dina fina saker i alla fall!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Smycke faten se jättefina ut!! Kommer förbi på torsdag <3 Mari

    SvaraRadera
  4. Jättefina fat! Bra idé men jag får väl se när jag hinner. Nästa år känns det som just nu. Mitt pyssel går på sparlåga - kul att titta in hos dig och få lite, just det, inspiration!

    Allt gott till dig!

    SvaraRadera
  5. Gisela: När du nämner det så kommer jag ihåg att sa nångång att du gjort ett kakfat till Hanna! Klart du kan....
    Anette: Kul att du vill titta förbi..jag återkommer om tider, har ej själv koll på det!
    Mari: Bra att det verkar funka med faten...syns på torsdag!
    Erika: Tack Erika...synd att inte tiden räcker till för dej, är det jobbet som tar all tid?
    Kul att du blir lite Inspirerad iaf ;)

    Kramar till er alla!
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  6. Vill du ha supporting under vårruset, banderoller och skrammlor. Träningstips: Dackestupet upp och ner fyra gånger, utan vätskepaus (eller förresten med vätskepaus det är ju trevligt.

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill ha supporting;) och tack för träningstipset....föredrar nog MED vätskepaus...du kanske kan bli PT ....men du behöver ju inte vara HPT ;)

    SvaraRadera
  8. Vi kan väl anmäla ett släktlag 6 personer borde vi få ihop. // Bettan

    SvaraRadera
  9. Tycker vi kan vara lite "Gott och blandat"-lag Bettan...vill du vara med?

    SvaraRadera