måndag 14 november 2011

listigt....

har börjat bli lite listig....
 skriver listor på vad jag ska göra för projekt.....så idag kan jag stryka en punkt....
 städat ur kylskåpet.....mer grudnligt än vanligt.....
 sen blev det en till lista....på lite inköp.......
 det börjar ju bli högsäsong för det där med pyssel.....
 det är inte bara soluppgångarna som är fina....i eftermiddag var det nedgången som var grann.....
 ikväll har syjuntan som "bara" umgås träffats.....god mat och dryck och trevligt sällskap....och prat och skratt....en del behövde många dörrar och en del fick inte komma hem för tidigt;).......i mitten på december kommer dom till mej ...och då ska vi pyssla.....så vi kolla de vad vi skulle pyssla med....
 verkar som vi alla har olika synfel på våra ögon....men med lite glögg och julmusik när dom kommer hit....kommer det att gå galant....

4 kommentarer:

  1. God morgon..nu går dagen som en dans...behöver din blogg för att komma igång. Känner att jag har ett leende på läpparna när jag nu börjar "vända dagens papper" Krammisar Gunnel

    SvaraRadera
  2. Va snäll du är Gunnel!
    Ha det bra och vänd papperen i rätt ordning;)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Oj vad katalogen verkar fånga alla,men vi hittade ju lite pyssel som vi ska göra. Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. En del titta extra nog tycker jag ;)
    Ska beställa nästa vecka!
    Ha det bra Kram

    SvaraRadera