tisdag 8 november 2011

skogspromenad......

tog korgen på armen och kameran i korgen....och vandrade iväg och hämtade Ingeborg....vi skulle ut på jakt i skogen......på vad visst vi inte riktigt....(klicka gärna på bilderna så ni ser bättre)
 men vi började med att plockat tickor....
 många tickor..... på en del var det extra fina färger på.....dom kommer att pryda dörrkransar när dom fått torka ......

en del saker var stora......men fina....men fick vara kvar i skogen...den här gången.....


 Ingeborg gick före....och plockade tickor....och jag tog kort på mina droppar.....så här kommer det några kort som jag blev riktigt nöjd med....







helt otroligt va fina spinelnäten är.....vi gick inte speciellt långt....med det tog lång tid....men det gör vi om snart igen.....

9 kommentarer:

  1. Vilka bilder! Lite av höst rusket försvann!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket....
    Ja ibland måste man titta på ett annat sätt;)
    //Therese

    SvaraRadera
  3. jag är så imponerad Tesa!

    SvaraRadera
  4. Det var jag Ingeborg som skickade...

    SvaraRadera
  5. Tack Ingeborg....och tack för idag!
    Hoppas vi hittar lika mycket fint på fredag!
    Både tickor och motiv att ta kort på!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina bildr tar du! Önskar jag kunde ta mig tid att ens försöka lära mig... :P kram

    SvaraRadera
  7. Tack Anette!
    Ja det där med tiden är lite konstigt....vi har alla lika mycket....men ändå inte ;)
    //Kram

    SvaraRadera
  8. Du hade rätt, bilderna är härliga, ser ut som näten har pärlor...Du kanske blir ny paparatzi,
    du gillar ju att ligga/gå och "smyga" i skogen!Hihi
    /Gunnel

    SvaraRadera
  9. Tack Gunnel...
    Men om jag ska smyga i skogen måste ju du va med...Kram

    SvaraRadera