onsdag 23 november 2011

vart tar tiden vägen.....

började med att göra sånt som jag har tänkt länge men inte blivit av....
*ringde till facket...men dom hade telefontid i morgon....
* lämnat in en kasse för loppisförsäljning som har stått i hallen länge....
* anmält mej till "Starta eget kväll"
 *skickat iväg ett par paket.....

 *varit och solat på ett nytt ställe....
 sen var det matdags....och idag blev det ragger och fläsk....

 nu är advent här på allvar....dom hör ljusstakarna gjorde jag härom året....står i mitt vårat lilla  köksfönster..
 så nu har lite stök kommit igång lite varstans här hemma....
har även målat färdigt en av stakar...hade tänkt måla mera idag...men jag kan inte förstå vart tiden tar vägen.....

3 kommentarer:

  1. God morgon tjejen, tycker Du hinner med massor.
    Ha en bra dag! /Gunnel

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blir när du skriver lite till mej Gunnel! Ha en bra dag du med...Kram

    SvaraRadera
  3. Så glad jag blir när du skriver att du anmält dig till kursen! Avundsjuk blir jag oxå, för jag vågar inte ens prova. Vet för den delen inte va jag skulle prova ;)
    Va fint det blev med vitt på staken, jag älskar vitt. Det är så frächt :) kramar!

    SvaraRadera