tisdag 22 november 2011

in i dimma.....

började dagen där Lotta och jag slutade ......
 bland papper och siffor....var tvungen att gå till banken....så det blev en liten extra sväng....
 till sjönen...som vanligt....jag brukar tycka om dimma.....men idag var det nästan för mycket.....



 det blir lite John Bauer stämning......
 när siffrorna var utredda.....var det dags att göra om lite loppisfynd....så fram med kakfat och vit färg....
 dessa blev också vita....bilder kommer imorgon.....
 har ju glömt att visa min lätt-tolkade "Väderstation"
 och avlsutade kvällen med mina små favoriter......
och så här långt är advent kommen hem hit.....

4 kommentarer:

  1. Hej gillar också dimma, dina bilder är fantastiska...Kram/Gunnel

    SvaraRadera
  2. Tack Gunnel..´Vi brukar väl inte tycka om samma saker ;)
    Tack för att du tittade in förrut idag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad Du styr och ställer. Du har fått all min fantasi, för jag har ingen kvar. Kram, mos.

    SvaraRadera
  4. Fantasi har du allt...men jag tackar för det jag har fått!
    Kram... till dej Mos ;)

    SvaraRadera