onsdag 9 november 2011

morgonstund.....

vilken himmel det var i morse....

 när man betraktat den klart.. ..... var det bara att gå en trappa upp.....
 och fortsätta där man slutade igår kväll... har koll på läget....fast det ser kaotiskt ut....
 här är resultatet....allt har sin plats...och det som inte har det...sorteras i olika kassar...skänkas...slängas...
 här har jag suttit sen största delen av dagen...letat korssygnsmönster....och har hittat en sida....som jag har lagt till som favorit ....den länken syns till höger här på bloggen....
 sen blev det sväng till mamma och Pofflund....gav dom en omgång i Maj och Gösta.....
 blev en lite fruktsund där.....
ikväll var det Hebes tur att ha stickmöte.....                                                                                           
 där fick vi gott att äta och dricka.....får nog cykla nästa gång....
Sigge och jag  fick en fin blomma som tack för hjälpen....Tack Carina!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tar... helt fantastiska...ditt stökiga leke ser ju fint ut på bild. Jag bara skojar... jag vet ju att du använt en hel dag till att städa... naturbilderna är som en dröm...

    SvaraRadera
  2. Tack...vem det än är;)

    SvaraRadera