fredag 30 mars 2012

fullsmockad fredag.....

i sällskap med hundägare och gravida....
 drog jag  iväg .....och efter spännande möte och trevligt fika.....var jag sugen på lite.....
 loppis....igår var vi en halvtimme försent till Stegen....och idag var jag visst en dag för tidigt...så det blev ingen loppis idag ändå....jag som var så sugen.....men det var bara hem och äta .....
 och vidare till modevisningen som jag gjort lite "reklam" för tidigare....det var lite lätt smånervösa vibbar i rummet där modellerna klädde om.....
 men dom var jätteduktiga och jättefina i kläderna ......
jag själv försökt sälja mina alster....och dom verkar gilla dom.... (OBS tavlan som hänger på väggen har jag inte gjort)......tack Malin Karlsson att jag fick vara med....

2 kommentarer:

  1. Klart dom gillar dina alster!! Kul att det gick bra, hittade du några fina kläder?
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Tycker alltid att det är lite retfullt att stå och sälja mina saker....vet inte varför....men man kanske vänjer sig....
    Tyvärr hann jag inte titta så mycket på kläderna, men jag blev inbjuden att vara med på en "Tjejdag" men mina saker och då är det även modevisning igen, så jag får väl kika då!
    Kram kram

    SvaraRadera