tisdag 27 mars 2012

har tillbringat den största delen av dagen i leket......
 gammal bild ....men nya grejer blir det....
 nu är bästa Mia hemma igen...så nu kan man ringa om man vill något igen....eller om man inte vill något.....
 kvällen har tillbringats med ett härligt gäng......och mitt glas var redan dukat........
 fick mycket goda varma smörgåsar.......och god sallad...efterrätten var den godaste jag ätit....
 sedan började allvaret....Maj och Gösta var inblandade......
 en del var mer dåliga förlorare än andra......
 och en del fuskade mer än andra......
men skrattade så vi grät gjorde vi alla.....tackar för en heltrevlig kväll......

2 kommentarer:

  1. Men åååh, då vill jag ju veta vad du åt till efterrätt!!!??? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt...att jag inte tänkte på det ;)
      Tror inte det var något nytt och annorlunda men det passade mej perfekt igår kväll!
      Jag återkommer jag lovar!
      Kram!!

      Radera