torsdag 1 mars 2012

Inspirera har varit här.....

hade ju lite nya ideer häromdagen och idag blev det resultat.........
 dessa bokstäver köpte jag i höstas....dom kunde ju vara bra att ha...och det kunde dom idag.....
 det blev en liten annan variant av mina ordtavlor.....
 har även gjort klart dessa tavlor....som nu väntar på att bli hämtade....
 ska vara knalle i slutet på mars här i byn....så har jag börjat göra lite av varje.......
skulle ha stått vid mitt stykbord ikväll.....men blev sittandes här....men vad gör väl de....

10 kommentarer:

  1. Underbart vackra ramar!! Å kul med lite nyheter :) stryktvätten finns kvar när än du känner för att sällskapa med den så låt du den va för sig själv ett tag till, han kan gott behöva lite ensamtid ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ramarna var ett verkligt fynd, inte så gamla men så fina!
      Kram

      Radera
  2. Vill ha!!vill ha!!.....*L*Du är så duktig!! Kram Nonne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nonne!
      Du vet var jag finns ;)
      Kram

      Radera
  3. Så snyggt!! Du är full av härliga ideér du och så fint det blir!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gisela! Ibland blir det som man vill!
      Kram

      Radera
  4. Åh,vilka fina ramar,och snyggt det blev med bokstäverna, Kram Susanne R.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne,
      Ramarna var ett fynd inte så gamla men ack så fina!
      Ja bokstäverna var lite roligt, men det fanns bara B och P men P kan man ju använda som d b också ;)
      Ha det så skoj i morogn och hoppas ni hittar vad ni söker ;)
      Krarmar

      Radera
  5. Superduperfint! Kramar till dig från soliga Afrika!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du...Har bara kikat lite som hastigast hos dej, vet inte vart min tid tar vägen ;)
      Kryddjakten kanske fortsätter för dej och att du hittar det du söker och lite till;)
      Ska läsa mer när jag har mer tid, för som sagt jag vill inget missa!
      Kramar

      Radera