söndag 11 mars 2012

medlem i 10 000 klubben......

detta kunde jag aldrig tro när jag började skriva denna blogg.....i helgen har 10 000 gränsen spruckit.....
 10 000 gånger har ni kikat in här hos mej....helt otroligt.....jag tackar och bockar ...och hoppas  ni fortsätter titta in.....
 i lördags var vi bjudna på 50-årsfest.....god mat och dryck ...mycket folk och många skratt....

sonen till 50-åringen höll ett tal.....och då pratar vi tal....inte ett öga var torrt.....mycket bra gjort.....

en frågesport om jubilaren....som vi inte vann....
 men vi tackar för en mycket trevlig kväll ......
 har skapats mycket i helgen....och då blir det kaos på arbetsbordet.....
 men lite färdiga alster har det blivit.....

köpte ju denna ram i veckan.....och den skulle målas....

så här blev den....men nu är jag tveksam om jag även ska måla rosorna....hmmm....
 mycket har förbetts och målats ....i veckan blir det att färdigställa dessa....
 även denna helg avslutas framför tv:n med mina rutor som sällskap.......
Välkomna på modevisning.....läs och boka datumet....anmäl er till mej eller till Malin Karlsson...alla information står på affischen.....har ni frågor så bara fråga mej eller Malin.....

7 kommentarer:

  1. Jag har sett Capri collectionen riktigt bra kläder är hel nöjd med dom jag köpte :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen och titta igen....vem du nu är ;)

      Radera
    2. Glömde skriva men det är kusin vitamin Bettan

      Radera
  2. När du visade ramen med rosor på förra gången såg jag mig den framför mig som helvit. Men nu blev jag oxå tveksam. Fast jag hade nog ändå målat den helvit tillslut :) Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får se vad det blir....vad fint du hade sytt av gardiner ;)
      Kram

      Radera
  3. God morgon tjejen, kul att Ni haft kul i helgen, vi ska ju också ha kul snart! kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå där!
      Ja det var trevligt i lördags, hoppas ni också hade det....
      Ja snart är det dags för er att träffa Maj och Gösta! Kramar

      Radera