onsdag 21 mars 2012

fika ute i solen....

har varit så otroligt trött i ett par dagar.....men förklaringen var närmare än vad jag trodde....Chron gav sej till känna....
men jag vill ha annat sällskap....så jag ringde efter mamma och Pelle....
 så det blev ett par timmar med Maj och Gösta också......
 hade inget till fikan....så det blev att vispa ihop en sockerkaka....
 och vi tog vårens första fika i solen på gorggverandan......
 ikväll åkte vi och planerade en liten avslutningsfest för dom som har jobbat så vi kunnat ha öppet i våran fina skidbacke i vinter.....inbjudan kommer till er som varit med....om ni inte får någon får ni höra av er....vi fick gofika under tiden vi planerade....våfflor....jättegott.....
 nu sitter jag med en av mina kompisar på magen....en varm vetekudde....som bomull för min mage....blir också några varv på sockan också.....förresten.....
ni glömmer väl inte.....fredagen den 30 mars klockan 18.30....välkomna....anmälan till Malin Karlsson eller mej.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar