fredag 16 mars 2012

en bra dag.....

har varit en sån där bra dag idag.....har gått här hemma och fnölat....strykit...fuskstädat....
 börjat skola ut mina pelargonier.....
fick se ett så fint kort på Malin....blev sugen på att pärla......försöker fixa till rätt nyanser och skuggor.....
 klippt till lite hönsnät till min kollegion....ni har väl inte glömt modevisningen den 30 mars i Prolympias matasal......
kvällens middag har bestått av grillat ....igen....men så gott....helt otroligt att man kan sitta ute till nästan halv 7 den 16 mars.....en fördel är att man inte behöver is i groggen..... Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Hrm, jag måste säga att jag tycker att det är fruktansvärt kallt... Brrr! Igår lade jag mig i ett bad för att tina upp. Jag längtar efter 25 graders värme och sol sol sol! Men en varm kram skickar jag till dig, vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack den värmde gott kramen!
      Klart du tycker det är kallt som är van vid värmen, men du vänjer dej snart :)
      Skickar tillbaka en värmande kram!

      Radera