tisdag 20 mars 2012

nummer 38 3 8 bingo.....

den mesta tiden i dag har jag tillbringat i sällskap med  tre tjejer....
en har nyligen fått ärva ett hundpensionat......den andra är nyskild och fått en hundvalp på halsen....den tredje gör allt för att bli gravid......
 har börjat och lyssna på denna bok....en mycket lättlyssnad bok och ett stort plus är att det är Katarian Ewerlöv som läser....behövde något som lättade upp lite efter "Gustavs grabb"........

i detta trevliga  och lättsamma och många gånger förutsedda sällskap.....

har flitens lampa lyst i mitt leke.....
 senare var det dags för bingo...och ikväll fick jag sällskap av proffset redan i bilen.....
 även kvällen tillbringades i trevligt och lättsamt sällskap runt bordet....alltid lite roligt att småprata med folk som man inte känner riktigt....något som jag har börjat med nu på äldre dar...hade lite svårt för det förr....jag är alldeles för blyg......men........jag har jobbat med mej själv..... och kan ni tänka er.....
jag fick skrika på BINGO....vann på 2 rader på nummer 83 och vann hela 300 kronor.....

2 kommentarer:

  1. Grattis, vilket flyt Du har...köp en lott idag! Kram Gunnel

    SvaraRadera
  2. Grattis! 300 kronor kan man ha mycket roligt för. Det låter som ett spännande sällskap, dina tre väninnor. Mest spännande att ärva ett hundpensionat måste jag säga, jag som älskar hundar! Kram och ha det gött!

    SvaraRadera