torsdag 8 mars 2012

håll tummarna....

idag var det dags för återbesök med Sigges knä....konstigt nog ville Sigge köra....
 men det är ju helt ok för mej.....då kan jag ju sitta brevid och ta så här bra kort.......
läkaren var inte snäll mot Sigge....han plågades rejält....så i slutet av mars blir det att  kika in i Sigges knä och tittar efter vad som är fel och sönder.....hoppas inget allvarligt....har ju lite inplanerat.....
fick förresten ett spännande telefonsamtal på hemvägen....så håll tummarna nu är ni snälla....
 hann med ett par affärer på hemvägen....hitta lite garn....ni ska det virkas ännu mera rutor....

kassen med tisdagens fynd blev ju inte upplockad igår heller eftersom jag blev lite konstigt sjuk.....
 men nu är det upplockat och på plats där det ska vara.....
 i målarverkstan.....
hittade även fina djupa tallrikar....så i sommar ska vi äta Finsk sommarsoppa......

4 kommentarer:

  1. Är stakarna från stegen? Sånna va jag ute efter ;) å ramen kan nog bli riktigt najs! :) kram kram

    SvaraRadera
  2. Menar du ljusstakarna? Dom hittade jag i tisdags i den loppisen som ligger på gågatan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon! Hoppas Du mår bättre, det gör jag....spegeln var helt klart min favorit. Håller tummarna för Sigge. Ha en trevlig helg....hm hm /Kram Gunnel

    SvaraRadera
  4. Ja det var dem jag menade :) Jag struntade i att gå in där i tisdags när jag va där, haha synd ;) Kram

    SvaraRadera