tisdag 6 mars 2012

lite av varje.....

igår eftermiddag ringde tandläkaren och ville se mej idag....jag stod visst uppskriven på en lista som dom kunde ringa till om dom fick något återbud....kanonbra ....så slipper jag gå och ha ågren i flera dagar...
men dagen idag började bra.....
 min lapplisa hade spridit lite glädje........och för att göra dagen ännu bättre tänkte jag passa på att gå på loppis innan tandläkaren....och åkte iväg i god tid innan....i onödan visade det sej......
 kul jul....när denna meddelande hänger på dörren.....men inte att hänga läpp ....finns en till loppis.....
 och där hittade jag lite.....ni får se i morgon.....
stannade till hos Björkarna en stund....fick god mat och en trevlig pratstund....sen drog jag vidare till nästa underhållning.....
 bingo bingo.....så roligt det är.....och ikväll satt jag brevid riktiga proffs......

här snackar vi koll på läget....
alla siffror måste vara med och det var dom.... vilken tur....men vad hjälpte det när jag inte fick bingo....

sen var det viktigt att veta vilket nummer det blev bingo på....
detta enligt proffisionella bingospelare....
jag tackar för lektionen och sällskapet....

5 kommentarer:

  1. Hoppas Du vinner massor nästa gång....;) Och Tack för titten!! Ha det gott,så hörs lite senare och syns på fredag! Kram MammaMia

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå mötts av den lappen en gång, inget kul! Men tur för jag va oxå i hultan i går, men hoppade över stegen, självmant...
    Hoppas det gick bra hos tandis, nu slipper du ju våndas för det :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det surt....jag som hade åkt så tidigt bara för det.
      Vi ska till Västervik imorgon...får se om chauffören stannar där ;)
      Kram på dej!

      Radera
  3. HA HA .. du vinner säkert annangång ,,ses

    SvaraRadera