onsdag 14 mars 2012

tack mina vänner......

så skönt när man kan ta cykeln.....
 då får man med sej en hel del hem......
 började förbereda lite för kvällen....gratäng och sockerkaka......brukar vanligtvis baka rulltårta.......
 men idag var jag godissugen....så det blev en sockerkaka.....och all smet behövdes inte.......tyckte jag.....
och jag hade rätt....den blev perfekt......
 satte ut lite panseér ute på trappan för att välkomna mina vänner...men dom gick den andra vägen....
typiskt ;) ......
ikväll skulle Maj och Gösta presenteras för övriga gänget.....det blev en riktigt höjdarträff......
 det blev en härlig kompott av mat och dryck och fika och regler och missförstånd och ifrågasättande och fuskförsök och tårar och sång......
 tänk att så lite gör så mycket....är mycket tacksam för dessa .......
och här snackar vi rekordresultat......men vad gör väl det.....nästa dejt är redan bestämd.....Tack söta ni!

5 kommentarer:

  1. -och TACK söta Du...../H

    SvaraRadera
  2. Maj&Gösta får gärna vara med fler gånger.Tack för en trevlig kväll.Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom roliga!! Dom gillade er också, bara säg till så kan jag bjuda med dom fler gånger....
      Tack själv....Kram

      Radera
  3. Dom kanske kan följa med ner till Dansö nästa gång??Vi behöver nog träffa dom många gånger!!
    Tack för en höjdar kväll kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kan höra med dom om du vill ;)
      Tack själv....mycket trevligt...Kram

      Radera