torsdag 22 mars 2012

städning och forskning....

 sol sol strålande sol....vilket underbart väder vi har....började städa med en gång efter jobbet.....sen var det dags att åka till forskningen.....
 egentligen är det fel årstid att hålla på med detta har jag kommit på.....och det är ingen kurs man ska gå på för att lära känna folk....alla sitter och stirrar på sin skärm och mumlar för sig själv.....
och idag fastnade jag riktigt ordentligt.....efter att jag städat färdigt efter kursen....loggade jag in igen och letade vidare.....tror det där med att flytta till Stockholm ligger i släkten......

2 kommentarer:

  1. Men du överger väl inte Småland för Stockholm??? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det tror jag inte att jag ska göra, men dottern har ju gjort det!
      Kram

      Radera