onsdag 7 mars 2012

började bra.....

idag var det ett skypesamtal som värmde hjärtat.... blev på gott humor och började fnöla här hemma....
 samlade ihop en hög med papper och sorterade dom och la dom i mappar.....

har även en massa recept på lösa papper liggandes i ett block...

en del skrev jag i för hand.....

och en del var jag så lat att jag tejpade in....
inte så snyggt...men det får duga ett tag ...bättre än med lösa lappar som ramlar ur.....
 har haft en stor hög med Icakuriren liggandes i en låda....nu är dom nedpackade i en kasse ......
 fick hem jättefina visitkort.....duktiga Sylvia har gjort dom åt mej.......mejlade ett kort och skrev vad som skulle stå på.....och här är resultatet.....
sen fick jag akut huvudvärk och illamående.....tyvärr....för det blev inte mycket mer gjort .....typiskt när man kommit i gång så bra .......

6 kommentarer:

  1. Jättefina visitkort ju! Synd med huvudvärken, hoppas det går över fort! Krya på dig! Stor kram

    SvaraRadera
  2. visst blev dom fina!
    Ja huvudet vill jag bara slippa ikväll!
    Kram på dej med!

    SvaraRadera
  3. God morgon ingen huvudvärk idag, hoppas jag!
    Tyvärr måste jag hoppa mötet i kväll, är dunderförkyld och då ska man inte....har jag hört. Men Du kan om Du vill. Ha en bra dag! /H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill inte utan dej...så klart!!
      Pigga på dej! Kramar

      Radera
  4. ska försöka vara lika duktig som du med vår receptsamling. Herregud vad det ligger lösa papper och alla dessa tidningar med recept som man sparat. Tagit över både farmors & mammas receptsamling. Mycket kan jag säga att gå igenom, inte minst farmors.
    Hoppas du mår bättre!!

    //Rickard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sånt man kan göra ute i vårsolen, när det är lite för kallt egentligen...men om man sitter i lä är det perfekt...
      Huvudet är bättre!
      Lycka till med samlingen!
      kram

      Radera