måndag 13 februari 2012

vill ni sen en stjärna.....

 ingen kamera när jag gick hem från jobbet....solen strålade så fint över snön och isen....men det blev att ta några kort hemma.....


 helt otroliga fina snöstjärnor.....
 Broarna har byggts färdigt....så nu har jag skaffat nytt sällskap ....nu ska jag lyssna på hur Leif GW Persson har haft det i sitt liv....tyvärr är inte den manliga uppläsaren i mitt tycke......men hoppas berättlsen överväger det hela....men det gick medan jag pysslade en stund....
 kommer ni ihåg flaskkorgarna jag fyndade på loppis.....
 dom målade jag vita höromdagen.... och idag tog jag fram lite....
 fiskelina och pärlor.....
 och sydde fast några på korgarna.....
 har lite nya projekt på gång....får se hur det går....
ikväll kom ett välbehövligt besök.... www.middagmedmera.se  vi har verkligen haft torka när det gäller mattlagning.....
här är en liten del av alla godsaker som fanns i kassen...och vem trodde att detta skulle finnas i mitt kylskåp....

8 kommentarer:

  1. Mums! Det ser gott och nyttigt ut på samma gång. Fina bilder av snökristallerna! Riktigt vintrigt! Kramar till dig! Imorgon åker jag och mina tofflor på spa. Jag blir snyggast av alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det bäst på "i spat".... tofflorna och du :)
      Kramar

      Radera
  2. Grattis på alla hjärtans dag! Kram Gunnel

    SvaraRadera
  3. Åh vad det är roligt och spännande att titta i Din blogg varje dag! Uppiggande!!! Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag!!!
    Eivor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eivor....va skoj att du tycker det och roligt att du gjorde en kommentar!
      Hoppas din dag har varit bra!
      Kram

      Radera
  4. Du borde trycka dina fina foton på canvasdukar och sälja! Du är verkligen duktig på fotografering, så många fina kort jag har sett!
    Happy Valentines Day!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du....har haft mina funderingar på det. Väntar på en bok som jar har beställt med mina bilder i....ska bli kul att se!
      Hoppas din dag har varit bra!! Kramar

      Radera