onsdag 29 februari 2012

paparazzi....

i förrgår  förberedde jag mej för att gå till tandläkaren igår....men tio i åtta på morgonen ringde dom och sa att tandläkaren var sjuk....blev mycket besviken....hade ju varit över nu om det hade gått som planerat....
men då fick jag ju lite bonustid....jag som inte har så mycket tid menar jag....så det blev att.....
 gå hem och plocka fram lite tidsfördriv.....målade ett av min loppisfynd vita.....
 så här blev dom...fina tycker jag....ska bara hitta ljus i denna turkosa färg....
 det blev även ett varv på elljusspåret  också....solen strålade....
 bäcken porlade.....
 och tecknet fanns där......det blåste lite men vindarna var ljumma.....
 det var hela 23 grader varmt på framsidan när jag kom hem......
 på kvällen när jag plockat upp lite trevliga damer här i byn.....var det så här fint på himlen....och jag hade en sån tur att H tog kameran och började ta lite bilder....ni får tyvärr bara se......
 några av dom 57 korten hon hann att ta på vägen.....resultaten var lite blandat......men jag tror att det var mest för att ha något annat att tänka på....
 och fort gick (ser det ut som)....och jag är ju halvblind bakom ratten....så dom var lite smått livrädda.....

men fram kom vi....
och där bjöds det på god mat och dryck......

och balsam för själen......

sen blev det plump på mycket hög nivå......vilket stim och härj och mycket skratt.... men så roligt.....ser fram emot näst gång redan......ni vet vad som gäller damer ;)

2 kommentarer:

  1. Dina regler,kommer ej att bli lätt..:)Kram Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina regler är både lättare och dom rätta Kersin! Kram

      Radera