torsdag 23 februari 2012

Vår prinsessa.....

idag väcktes vi av telefonen vid 4.30....det var Viktoria ....en liten prinsessa var född.....hon undrade om vi kunde komma på dopet.....
 för vi var ju bjudna på bröllopet......det blev ingen prinsessbakelse.....
 men jättegott knäckebröd hemma hos Ingeborg.....som till och med jag ska baka....
 efter fikan fick jag en hel hoper med pelagonieravläggor....Mårbacka....om jag också kunde ha så gröna fingrar som Ingeborg har....
 kommer ni ihåg bilden från baksidan igår.....
 och så här ser den ut idag....har gått otroligt fort.....
 Änglen har varit framme ......hon visar sina små tecken.....
 och idag kom äntligen min Bildbok....
så spännande.....
 och här är resultatet
"Vackra hemmavid"  Bilder tagna av mej Therese......

har även njutit i solen och lyssna på "Gustavs pojk".....och solen värmde så gott ....

2 kommentarer:

  1. Nej se det töar, nej se det töar det var väl ... underbart! Bort med snön! När jag kommer hem från Afrika är det 15e mars och då vill jag ha vår! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det härligt ! fast man innerst inne vet, att det nog kommer mer snö, så njuter man för fullt. Ser fram emot att se din bilderbok......Trevlig helg hmm & hmm( förlåt, det går bra vilken dag som helst) Kram/Gunnel

    SvaraRadera