måndag 6 februari 2012

måndag med lörsdagskänsla....

var smart nog att ta med kameran idag på morgonen....och så här fin var det idag..... klicka gärna på bildern så blir dom större och ni ser dom bättre.....




 korten är tagna mitt i byn.....
 tog fram mina loppisfynd från förra måndagen....
och hittade spets som passades perfekt.....
 fram med symaskinen.....och sydde på spetsen....
varje gång jag tar fram maskinen kommer jag ihåg hur roligt det är att sy...måste komma på ett projekt med att sy.....
 här är resultat.....
före.....
 efter....
ser lite roligare ut kanske....
 låtsades att det var lördagkväll och började titta på reprisen av Melodifestivalen....men det var inget att ha....så det gör ingenting om man missar det om lördagskvällarna....fortsatte mitt lördagstema och blev hämtad av taxi vid sex tiden....
 återigen en kväll med god mat och treliga vänner.....
 kortspel....sång....skratt......prat.....tänk.....flams.....
och resultat blev ju därefter....för vissa....Tack för en härlig kväll!

5 kommentarer:

  1. God morgon! vi tackar väl värdinnan för en trevlig kväll!/H

    SvaraRadera
  2. Så fina fina vinterbilder Tesa! Ha en bra dag. Kramis Fikan

    SvaraRadera
  3. Men vilka fina bilder,Du är ju suverän! Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Härliga vinterbilder! Skratt och flams förlänger livet! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Å jag håller med, melodifestivalen kan slänga sig i väggen! Tacka vet jag SCHLAGERfestivalen, det va tider det ;) KRAM

    SvaraRadera