måndag 27 februari 2012

dan före dan.....

dagen innan är det värsta som finns....
 så jag har bara fyllt i kassakort och sökt ett par jobb.....men så kom en solstråle fram på skärmen....
Malin skypade.....men idag var det lite jobbigt att stänga av kameran.....men allt var bra..... det är bara mammahjärtat som blöder lite.....(du får reda på mer ikväll (tisdag) H, )
sen har jag suttit här ibland.....
ska nog gå och lägga mej snart så morgonförmiddagen är över snart.....jag ska till tandläkaren....och det är absolut bland det värsta jag vet.....men jag hinner nog med ett loppisbesök efter och även en fika och på hemvägen hoppas jag.......och kvällen avslutas.....
med ett trevlig gäng.....och med en vinst naturligtvis.....närmare rapport kommer imorgon...om jag överlever...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar