onsdag 15 februari 2012

ögon går i kors....

fortsatte där jag slutade igår.....med mina påspåsar.....
 broderade färdigt denna....nu har den tvättats och sedan ska den bara sys ihop....och skickas till bästa Gisela.....sen blev det mycket på bänken så.....
 nålasken välte....ni vet väl vad som väntar om detta händer....jo man måste böja sig ner och plocka upp dom....när det var gjort gick upp på lagret ;) .......
 och hittade denna stora hemvävda handduk...den passar perfekt till det förkläde till mej....nu ska det bara snyggas till lite.....
 ska bli korsstygn även på denna....sen ska det bara sys på ett band så jag kan knyta det.....
så här blev resultatet....ska nog bli några hjärtan också...men det hinns i morgon...då slutar jag jobba klockan 08.00......men på eftermiddagen är det roligheter som gäller.....

5 kommentarer:

  1. Jag såg din kommentar, kan det ha å göra med att du ska uppdatera webbläsaren eller nåt? :P
    Det är ju som det ska då, i blomsteraffären ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. God morgon ! Vilka fina grejer du gör, fattar inte hur du kommer på allt. Hör något från dottern? Kram H

    SvaraRadera
    Svar
    1. skoj att du tycker dom är fina...
      tyvärr har jag inte hört något, inte ni heller antar jag när du frågar, vi kan ju hörs av om ni eller vi hör något....
      Bläddra inte för häftigt med papprene idag, tänkt på att det är förkylningstider...va rädd om dej;) Kramar

      Radera
  3. Hurra vilken tur jag har som hae en vän som gör så fina grejer..
    Kraaam Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag har tur som har en vän som du!
      Det kommer i veckan! kraam

      Radera