onsdag 8 februari 2012

Ängel på besök.....

när jag gjorde frukosten idag vid 05.00 .......fick jag se 3 råddjur gå sakta och fint upp på gatan...
 men jag är inte snabb så dags på morgonen....så det blev inget bildbevis...
 men idag när jag gick och hämtade ve i veboa.....fick jag en liten naturupplevelse.....
 här går räddjuren fram och tillbaka....till sitt....
 matställe....vi kallar det "Vinkapå-vinka" men jag tror det heter "Vintergröna"....men där sparkar dom fram lite mat.....men sen fick jag se någon mycket speciellt......
 en lite osäker landning av en Ängel....tyvärr syns det inte så bra....men man ser att hon kasat på ändan lite....och hållt balansen med vänstra vingen.....
 här syns vingen lite mera.....
 hon lämnade en liten fjäder......
och gjorde även ett hjärta i snön....ser ni hjärtat...mitt på bilden  strax under det som är snöfritt....(klicka på bilden så syns det bättre).......så glad man blir .....

2 kommentarer:

  1. Va duktig du är som märker hennes små ledtrådar :) Vet du vilken ängel det är som vakar över dig? Kram på dig och hoppas foten bara har nåt tillfälligt strunt så den blir bra snart igen!

    SvaraRadera
  2. Du är en sann ängel, Therese!!! Himmel så glad jag är för mina tofflor! Jag har kommenterat i ditt förra inlägg, men om du inte ser det så tackar jag här också! Du är bäst, snällast och finast! Kram!!!

    SvaraRadera