tisdag 7 februari 2012

har blivit författare.....

Tack snälla ni som skriver så snällt om mina bilder....
är så glad att jag gick fotokursen för ett år sedan....och nu använder jag mycket tid till att plåga mina vänner med att ta kort på allt och alla......
 en del syns.....men ändå inte.....
 en del är ofta med.....fast  dom igentligen inte vill......men jag frågar alltid först.....oftast....
 och jag visar alltid min bästa sida.....
idag har jag gjort något som jag tänkt göra länge....jag har blivit författare......
 till en bildbok....jag gick in på www.smartphoto.se och gjorde en bok ....som innehåller bara bilder som jag har tagit ute i naturen....häs snackar vi ego.....men är nu mycket spänd på när den kommer hem.....
har även fixat ett par överraskningar som ska skickas iväg i morogon....hoppas mottagarn blir glada....

5 kommentarer:

  1. God morgon! skulle vara nöjd om jag hade hälften av din kreativitet. Är det det du skickat i brevet till mig ? Ha en bra dag /H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min kreativitet fick du nog i måndags, för jag är helt slut och gör inget redigt alls.
      Och "som ett brev på posten" får du så ofta, så tyvärr var inte något av dessa till dej....
      Idag kan jag sjunga om en katt ;) Kramar

      Radera
  2. Kul med fotoböcker. Min äldsta dotter har gjort en del från sian långväga resor utomlands. De är underbara att bläddra i. Kram!

    SvaraRadera
  3. Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad du är gullig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tack tack tack, tusen tack för de helt underbara tofflorna! Du är helt enkelt världens gulligaste och raraste och snällaste! Jag kommer att bära dem med stolthet och tänka på dig VARJE gång jag tar dem på mig. Gulle dig! Kramar i stora lass! Jag vet vem ängeln i ditt senaste inlägg var - Du!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj ..nu rodnar jag ....så glad jag blir att du blev nöjd med dom, men jag trodde att dom skulle passa dej...slit dom med hälsan och jag hoppas dom värmer dej i vinterkylan....Kram till dej med!

      Radera