fredag 3 februari 2012

en strålande dag.....

nu när jag går till jobbet ca 5.45 har det varit lite kallt ......så nu har mössan åkte fram....
som jag köpte när vi var i Sälen senast...ca 3 år sedan....varm och go´.....men inte speciellt snyggt....
 men en del passar i det mesta....
 och så här snygga är vi tillsammans.....
bestämde idag när jag gick hem från jobbet....att inga mer semlor denna vecka....därför....
 blev det våfflor till 11-kaffet....
Mamma och Pofflund kom och gjorde mej sällskap.....
 även Maj och Gösta passade på att hälsa på....
 det är lika roligt varje gång vi spelar..... mycket skratt och härj.....
så blir man glad i hjärtat när man får.....
 ett sånt här fint kort...Tack Lotta och Lasse....och tack detsamma till er! Det har varit en strålande dag!
Kvällen har beståt av matlagning.......goda groggar.....och uppladdning inför morgondagen med ev utförsåkning och umgänge med goa vänner på kvällen......

3 kommentarer:

  1. Jag gillar mössan, skulle oxå behöva en sån :) min stickade börjar bli gles :P kram till dig!
    Förresten, klart vi måste få till en dejt :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att ni är snygga i mössan, båda två. Den ser dessutom väldigt varm och skön ut! Kram och ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Den där mössan skulle jag beöva:) För nu är det riktigt kallt och vargavinter! Ha en skön söndag! Mvh Ann-Sofi

    SvaraRadera