torsdag 16 februari 2012

ändrade planer.....

Har tyvärr hört att man kan få en varning för att gå in på min blogg....är det fler som har varit med om att få ett sånt meddelande....skriv gärna en kommentar i såfall....måste ju kolla upp var det är för något i sådana fall.....Tack på förhand.....
vilken morgon......


 strålande sol och lätt dimma över ån......så skönt när det är ljusnar dag för dag....
 planerna för idag var att åka och scrapbooka och träffa trevliga vänner....hade sett framemot det....men planerna blev ändrade....men då blir det dessto roligare nästa gång....
så då fick jag en "bonusdag".....vad gör man då.....naturligtvis så.....
 bestämmer man möte med Maj och Gösta....och .....
 åker utanför 50-skyltarna....det var längesen nu.....det fanns ingen återvändo.....jag måste köpa mej ett....(fotograf: Mamma Birgitta)
 strykjärn....och det hittade jag ett verkligen billigt på ÖB...
66 kronor....sen blev det lite andra affärer....
 hittade ett par snygga ljuvligt sköna tröjor....
 och naturligtvis blev det några fynd på loppis.....
 dagens fynd....det som träfärgat ska jag måla vitt......dessa skulle passa på mitt utedass ute i skogen med två fina ljus i......men jag har inget utedass......... än.....
borde ha ställt mej och stryka när jag kom hem.....men var hamnade jag....jo vid mitt förkläde som jag ska brodera färdigt....måste ju vara 3 hjärtan....

6 kommentarer:

  1. Inga varningar här inte, om inte kreativiteten som kommer flygandes så fort man har besökt dig här räknas? ;)
    Å va jag saknar det där ljuvliga samhället ibland! Så fint med vattnet så nära.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint mitt i byn med sjön!
      Tror nog att du skulle vara kreativ ändå...är mycket nyfiken på vad du håller på med i källaren! Ha en trevlig helg...Kramar till hela familjen

      Radera
  2. God morgon alltid lika kul och (inspirerande) att läsa. Sista dagen denna vecka då, vet att Du slutar när jag börjar....hittat något kul? Kanske ska vi använda våra vinster och åka på buskis i Kalmar eller Växjö...tänk på det så frågar vi de andra.. Trevlig helg! H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter kul med buskis...kolla du det!
      Nä jag har inget hittat .....nu blev jag nyfiken! Ska kolla i morgon....Kramar

      Radera
  3. Varning? Ja, möjligen för att man kan bli fast och läsa om allt fint och bra du gör. Ha en riktigt skön fredag kära bloggvännen! Kramar i stora lass!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Ha en härlig helg...vi hoppas att det blir lite vårkäslor!
      kram kram

      Radera