fredag 20 april 2012

varmt och kallt

 fredag och helt slut...fötterna är inte som fotbollar längre....men varma....så varma så det blir märken i golvet som ni kanske ser......
 så varm....men ändå så kallt....så det blev att elda i kakelugnen.....tände också ett av mina loppisfynd som jag lovat ta kort på.....
tänk att bo i ett så hör fint hus ute i skogen....
det vore ljuvligt.....
så jag köpte en hel by....någon som vill flytta in.....
det ser ut som alla är hemma...det lyser så fint i fönstren.....
 ett annat ljvulgit loppisfynd är denna kaffeservice ....visst är den fin.....blev lite andra fynd också...,men vill inte visa alla.....det finns ju någon som gillar mina fynd mer än andra.....
 Sigge gillar ju att grilla och marinera och krydda....och han har en flytande favoritkrydda som alltid är med....
men ikväll var den kryddan utbytt mot något rött....är det lchf som spelar en roll.....gott var det i vilket fall som helst....

själv kör jag på en light modell äver helgen....har fastna rejält i det här med släktforskning....så medan Sigge kollade runt vad han skulle inhandla under morgondagen ...så forskade jag medans jag drack grogg och åt popcorn.....och nu när det ändå är förstör för den här helgen när det gäller det med lchf....blir det nog planka på ett ställe som jag glömt vad det heter.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar