torsdag 26 april 2012

fått ett nummer

har varit konstigt att inte titta in här varje dag.....vilken vanemänniska man är....fick lite oväntat besök igår....alltid lika trevligt när dom kommer....
 en tavla har blivit hämtad.....tyvärr glömde jag ta kort på den....den var till ett bröllop....har även fått två beställningar....även dom till bröllop......och på tal om kärlek.....
 fick ett litet tecken idag på jobbet....mitt bland skräpet låg det plötsligt där......
 ikväll har det varit sista gången på släktforskningskursen.....en trevlig och duktig herre på bilden....blir fortsättningskurs i höst....har fastnat rejält nu......
 hann även med en röstning inför lördagens kuligheter.... nästa torsdag är det allvar.....
nummerlapparna kom på posten idag.....ska blir himla skoj.....
Fridens liljor till er!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle oxå vilja spring (eller gå...) vårruset...
    Mycket fina tecken du hittar överallt, jg öppnar väl inte ögonen (fast nu borde jag ju se dem ;) ) eller så kommer de helt enkelt inte till mig... :/ haha
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Tecknen finns även runt dej...jag lovar...
    hoppas det är bra med ögonen! Kram

    SvaraRadera