måndag 23 april 2012

tillbaka i det normala

nu när min tillvaro börjar bli till det normala....händer det ju tyvärr inte så mycket om dagarna att berätta om.....och man kan ju inte gå ut och ta några.....
 kort på våran sköna natur här i byn....
 fast jag cyklar eller går förbi sjön varje dag .....blir det inte att jag tar med mej kameran till jobbet....
 men man kan ju skriva om väder och hälsa....idag har regnet vräkt ner periodvis och jag är lite risig i halsen....så....det gick ju fort....men jag har ju inte visat er ......
 alla mina loppisfynd jag hade med mej hem i lördags....
 dessa ljuva glas (tror jag vet en som ångrar sig kanske lite nu) kommer det att serveras sommardricka i .....
 ännu en broderad duk som passar lite överallt här hemma.....
 denna korg fick jag också hjälp med att hitta....
fast dom hittade även saker till sej sjävla också....
gillade inte färgen på rosen.....
 så det bara att ta fram paljetten....och börja blanda....
 mycket dålig bild....men det blev riktigt söt.....
passar att servera något gott tilltugg när man serverar något svalkande i dom fina glasen....
 här är lite annat plock jag hittade förra helgen....kanppar...spets...änglar ...hjärtan....
nu ska jag fortsätta med min forskning....har drömt om detta inatt.....vi får väl se när jag skriver igen....men det blir snart igen....men kanske inte dagligen....

6 kommentarer:

  1. Glasen var ju fina <3....fanns det knappar till mig?? kram mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry Mari....tittar alltid till dej!
      Kramar

      Radera
  2. God morgon ! Glaset är jättefina och det blev ju korgen också, vad duktig Du är. Ha en bra dag! Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom fina glasen, jag lovar att du ska få dricka ur dom många gånger;)
      Ohc smaska på godsakerna från skålen, tack för titten ikväll, hoppas hon blev glad!
      Kramar

      Radera
  3. Rosen blev mycket snyggare!
    Ibland är drt bara så att det inte finns mycket attdlriva om, å då är det som sagt lika bra å skita i det. :) kramar

    SvaraRadera
  4. visst är det så,
    Hoppas allt är bra med dina ögon! Det ser ut som du slinter lite på tangenterna;)
    Kramar

    SvaraRadera