torsdag 19 april 2012

tillbaka till verkligheten.....

nu har jag fått börja tänka om och omvärdera min tid....
när jag hade jobbat färdigt vid 09.30 senast och hade hela dagen till fria aktiviteter.....
då kunde jag göra nödvöndigheterna och kuligheterna när jag ville....men vissa kuligheter har man alltid till för.....och ikväll var det en sådan....
 jag blev hämtad....och vi drog iväg....Maj och Gösta satt hos mej där bak.....och där tog batteriet slut i  min kamera....
det var fint dukat på röda mattan.....
 och leken med kort i togs fram efter god mat......
 såg ett tecken i vinglaset....tror det är  för våran vänskap och hjärtliga skratt.....
och jag blev verkligen varm i hjärtat när jag öppnade min post idag....
idag var det bara hem och laga mat och äta och iväg igen....släktforskning....har inte gjort detta på en månad snart...så det var nästan som att börja från börja....
när jag kom hem..... snurrade tvättmaskinen....det doftade våfflor (bröd).....dammsugningen var klar....och toaletten glänste....då blev jag varm i hjärtat igen.....

2 kommentarer:

  1. Så härligt det där med att bli varm i hjärtat! ❤
    Men nu får du snart avslöja det där med maj å Gösta...! ;) trodde först det var nåt spel "ni i damgruppen" spelade, men nu är jag inte lika säker längre :) kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Fina kort kan man inte få för många av. Barnahänder som skriver fint rör också mitt hjärta! Kram!

    SvaraRadera