måndag 16 april 2012

kan inte bli bättre på det områdat....

jag har ju levt på hoppet länge nu när det gäller jobb.....
 och idag har det ordnat sig ...... pappa har väl rätt än en gång....."En del behöver inte förstånd, bara tur" .....så sant så sant....
 gick på förmiddan och fantiserade om en lösning som skulle passa mej perfekt.....och det blev en stjärmsmäll.... tjejen jag skulle träffa på förmiddan föreslog dom tiderna och arbetsuppgifterna till mej....i morgon ska vi träffas igen och förhoppningsvis skriva.....om jag ska vara ärlig så är det kanske inte världens roligaste jobb....men jag tror det kommer att bli kanon....skriver var det är imorogn om det går i lås.....ringde även på ett litet sommarvikariet....och det verkar som jag får det också.....ska gå dit på onsdag......så nu är den perioden över för den här gången.....
 gå hemma och dra....men jag har verkligen försökt göra det bästa av situtationen.....och mycket roligt har jag gjort...sånt som jag nu får återgå att göra mer på kvällstid....och det konstiga är att just nu kommer jag på massor jag skulle ha gjort när jag gick hemma....typiskt.....
på tal om det här med LCHF.....verkligen kanon....idag sa en trevlig dam till mej att jag hade gått ner i vikt....och då hade jag bara hållit i en halv dag....snacka om resultat......

10 kommentarer:

  1. Åh vad kul för dig! Ska bli kul att höra vad det är förnågot :)Och du har väl verkligen inte dragit benen efter dig när du har varit hemma du får ju massor gjort! Jag beundrar dig för det!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns jättebra!
      Tack söta du, lite har väl gjort när jag gått här hemma ;)
      kramar

      Radera
  2. Grattis till jobb!!! Ibland gäller det att ha lite tur! Jag tycker som Gisela! Du har verkligen gjort en massa saker att vara stolt över. Det finns alltid sånt man skulle ha gjort, men det kommer tid till det också. Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det, mycket bättre kan det inte bli här i lilla byn.
      Kram

      Radera
  3. GRATTIS,GRATTIS.......ser fram emot att höra alla detaljer i morgon! Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi får väl se om jag håller mej vaken ;)syns i morgon....ska bli skoj!

      Radera
  4. Grattis till nya jobbet, blir spännande:)
    Lycka till med LCHF också.Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jonna....hoppas ni har haft det bra på resan...länge sen vi sågs...kanske dags anart!
      Ha det bra...Kram

      Radera
  5. Härligt för dig! Kan ju inte vara det lättaste att hitta något i byn, men "byn" är en otroligt vacker plats.... ser man ju bara på dina underbara bilder! Ska bli spännande att höra om jobbet!! //Rickard

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns bra och som sagt jag får nog vara tacksam.
      Roligt att du tycker om bilderna...och här i byn finns det verkligen underbara motiv!
      Ha det bra...kram

      Radera