fredag 27 april 2012

våren är här....

våren är här....
 i alla fall på våran baksida....den  är full med vita sippor.....
 och i slänten är det blått och vitt.....tillängnat våra vänner  på Sveriges framsida....
 när jag skulle gå från mitt första arbetsställe idag...var dagens teckenn precis färdigbakat.....
 nu har det blivit en vana att ta cyklen till jobbet.....fast bilen står i garaget....det är ju en orsakerna att jag är glad tacksam och .....  att jag fått jobb här hemma i byn...och vem skulle vilja ha.....
 denna underbar cykelväg till jobbet.....har kommit på vad bra kamera än på min nya iphone är....så nu kanske det blir ännu fler bilder....om det kan bli det.....
ännu ett vårtecken på hemvägen....dom la i bauten .....en del av er vet vad jag menar.....
Fridens liljor till er!

1 kommentar:

  1. Vitsippor är ett säkert vårtecken! Vaniljhjärtan är ett säkert fikatecken! Kram och ha en fin lördagskväll!

    SvaraRadera