tisdag 3 april 2012

blev inte som jag tänkt.....

kan inte bli en bättre start på en dag än vad det blev idag....och så lite.....
 skype på det när man kommer hem från jobbet....

då får man lite energi ...så det blev att måla och förbereda lite...

det blev även några tavlor....när det var klart...

 tog jag mina stavar och gick två varv på spåret....ett varv för mej och ett varv för H......
 denna backe har jag alltid undvikit när jag gått spåret innan...har alltid genat bakom grannens baksida....men idag har jag bestigit detta berg två gånger....och nu förstår jag varför syrgas används när berg bestigs......
 i höstat köpte jag detta hopprep....och det är fortfarande lika vitt och fint....men nu ska det användas flitigt....vissa delar av kroppen hoppar fortfarande....riktigt jobbigt....
 så ikväll skulle jag ha varit här .....spelat bingo och haft trevligt......men.....
Chrons knackade på....så nu blir det att sitta och frysa under en filt och sticka.....men det kunde ju har varit värre....kanske det är överansträgning....

14 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med oönskat besök.. hoppas det är ok nu!! Göttans med skypesamtal, förstår att du fick energi då och pyssellusten dök på dig :)Blir så nyfiken på dina alster, kom,mer det fler bilder? Så man kan se ordentligt? :))
    Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. ok...jag lovar att det ska bli lite rediagare bilder på pysslet..trodde ni var trötta på det;)
      Kram

      Radera
  2. Åh, Hanna och jag som väntade på att du skulle komma på Bingon!!!
    Det va våran tur att sälja kaffe....
    Hörs imorgon!
    Kram MammaMia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh...jag anade att ni skulle vara där...därför var extra irriterad att jag inte kunde åka!
      Kram

      Radera
  3. Va hurtig du är! Å vad gott du kommer vakna imorrn, med träningsvärk :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får mina ryck...träningsvärken sitter väl i armarma om jag får någon...för i benen är jag rätt ok....kramar

      Radera
  4. Där ser du faran i att motionera ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet ...jag vet....men jag är tvungen känns det som....

      Radera
  5. Man får ta hand om sig så gott det går, med otrevliga oväntade besök. Jag sänder en extra varm kram till dig och hoppas att det snart ger med sig. Kraaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kramen ...alltid värmande...och jag for inte så illa där under filten bland stickorna...men tråkigt när man inte kan göra det man egentligen vill...
      Kramar

      Radera
  6. God morgon! Krya på dig och tack för att Du tänker på mig. Kram /H

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att du inte kände dig kry,,, Jag log med hela ansiktet efter bergsbestigningen i alla fall. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det där med att bestiga berg är inget att leka med...hoppas att ingen såg mej, men dom kunde höra mitt flås på 500 meter tror jag! Kram

      Radera