måndag 31 oktober 2011

Mysdag med Malin......

var inte ensam hemma idag...fast det är måndag....Malin är ju fortfarande hemma....så mysigt...eller hur Malin ;) ..... hon skulle till Växjö och träffa Diana....
 så jag följde naturligtvis med.....fast jag var där i fredags också......när tjejerna umgicks på sitt håll....hittade jag till min favorit.....
 www.panduro.se    där är det en behalig stämning....folk går och tittar....och tittar igen...och plockar lite bland sakerna.....man ser hur det snurrar i huvudet vad som ska skapa när dom kommer hem......

och det började gro lite i skallen på mej med....ska ju fixa pyssel till sydamerna som kommer hit innan jul.....och jag hittade nog vad jag sökte till det....men jag handlade inte så mycket idag....bara en gipsform av två änglar......

 när vi hade varit en snabbvisit hos mamma och Pofflund....var det klippt......
en gråsparv hade flugit in och ruggat av sig.....har ingen annan förklaring till detta annars......
vi avslutade kvällen men varma mackor och film...."Snabba cash".....det blev inte min favoritfilm.....men det var ett av inköpen idag....blev även lite kläder till höstfesten och en julklapp;)

2 kommentarer:

  1. Så gött att ha M hemma! Kram, vi hörs snart!
    Gisela

    SvaraRadera
  2. Ja, det är öppen 10-17 till på söndag. Det finns jättemkt fint! Kostar 120 för vuxen å 75 för barn :)

    SvaraRadera